Alternativa pastei de dinti Colgate: Himalaya Dental Cream

February 23, 2010

BUHU!

Colgate- Palmolive- o alta companie gigant care isi testeaza produsele pe animale.

Am gasit un studiu despre testearea pe animale a produselor cosmetice, destul de specific scris: “The ugly face of the beauty industry: animal testing”. Pentru o pasta de dinti Colgate au rezultat urmatoarele date:

“ANIMAL TESTING: Colgate-Palmolive

Company conducting the tests: Colgate-Palmolive

Product name: Colgate Sensitive Maximum Strength toothpaste (tested as a
whole product) available in the USA
http://www.colgate.com/app/ColgateSensitiveNew/US/HomePage.cvsp

Date published: 2003

Country test conducted in: USA

Animals: 70 rats

Summary of test: The rats were deliberately bred to have dental problems and
were then infected with bacteria straight into their mouths. Many of the animals
had advanced tooth decay, including holes in their teeth, by the end of the study,
which may have been extremely painful and caused difficulty eating. They then
had toothpaste syringed into their mouths twice a day and were killed after 20
days. Throughout the entire study the rats were denied even the minimal comfort
of bedding in case it became embedded in the holes in their teeth.

!!Neither the rat studies, nor the test-tube studies also conducted, showed any
difference between Colgate Sensitive Maximum Strength and another
commercially-available toothpaste. Even so, the researchers concluded that
Colgate Sensitive Maximum Strength “may be highly effective at inhibiting the
caries process”. This outcome suggests that the animal tests for this new product
provided no new or relevant results.!!

Replacing the animal tests: A battery of standard in vitro (test tube) tests
comparing the new product to commercially available products, followed by
carefully controlled clinical trials, would have been a safe and effective way of
testing new products. Colgate-Palmolive admits that the only reason the animal
tests are done is because they are faster and cheaper, not because they are
necessary before the clinical trials.
This exposes the complete lack of concern
Colgate-Palmolive has about animal suffering and how animal suffering comes
far below profits in its list of priorities.”

YEY!!

Himalaya Dental Cream – Pasta de dinti

Pasta de dinti vegetariana, netetstata pe animale. Ce imi place foarte mult este faptul ca nu este tocmai cea mai naturista,  dar asta inseamna ca nu are gust de pamant, argila, etc, ci are un gust bun  mentolat, chimic, numa bun 😛

Pretul este in jur de 10-12 lei.

“Actiune: Sensibilitatea dentara apare datorita lipsei de protectie, fiind rezultatul actiunilor gingivale. Pasta de dinti Himalaya asigura actiune antibacteriana si antioxidanta, confera intarirea si reducerea inflamatiilor gingiilor, opreste sangerarea acestora, previne durerile, caderea dintilor, controland respiratia urat mirositoare. Intareste gingiile si lupta impotriva microbilor.”

16 Responses to “Alternativa pastei de dinti Colgate: Himalaya Dental Cream”

  1. kzarinne Says:

    nici pasta mea mocirloasa nu e testata pe animale! 😀

  2. Dana Says:

    Aoleu, la pasta de dinti chiar nu ma gandisem :(( M-am hotarat sa nu mai cumpar nici farama de produs testat pe animale. Apropo, stiti cumva daca pasta Dontodent de la DM e pe lista neagra? Din cate stiu eu, ei incearca sa fie bio/organic si nature friendly, dar n-am gasit informatii clare.

  3. yoli Says:

    Buna Dana,

    M-am interesat despre pasta de dinti Dontodent si se pare ca, alaturi de toate produsele specifice DM (Alana, Alverde, Babylove, Balea, Dontodent, Ebelin, Jessa, Profissimo, Réell’e, S-he stylezone, Saugstark+sicher, Sundance), se afla pe o lista gri. Ce inseamna asta?

    “Black – tests their products on animals or uses ingredients that are tested on animals.

    Gray – are companies that didn’t reply on question whether or not test their products on animals or don’t really pay attention are their ingredients tested on animals.

    White – companies that don’t test on animals and they take care that ingredients they put in their products are not animal tested.”

    Despre Alverde am tot cercetat eu si am aflat ca testeaza pe animale.

    So, nu cred ca Dontodent e pe lista cea alba.. sowwy 🙂

  4. Dana Says:

    Doamne, astia cu Alverde se tot laudau ca produsele sunt organice si totusi, testeaza pe animale. In ce lume frumoasa traim 😐

    Mersi mult pentru raspuns.

  5. yoli Says:

    Of. Am vrut sa zic despre Alverde ca NU testeaza 😛 am mancat un “nu”.

    Deci dintre toate produsele DM, stiu sigur ca Alverde NU testeaza 🙂

  6. Dana Says:

    Phew! Te joci cu inima unui om batran 😛

  7. Octavia Says:

    Super site Yoli!
    Pe lista alba poate fi inclus si http://www.kingfishertoothpaste.com/
    Eu i-am gasit la DM, dar am auzit ca in Buc se mai gasesc si prin magazine naturiste.

  8. yoli Says:

    Uh! ms mult 😛

    Ce lovely. nu stiam de asta 😀 Vad ca au No cruely policy. O sa o cumpar si eu cand se termina himalaya sa vad cum e si sa scriu despre ea.
    Am o intrebare: cat costa? ca nu am gasit nicaieri pe net, si dm-ul e destul de departe de mine

    thanks 🙂

    • Octavia Says:

      In Buc: 20 de lei la supermarketul Primavara din City Mall de la eroii revolutiei

      In Tm.. cred ca undeva intre 16-18 lei la DM-ul din Real.

  9. yoli Says:

    cam expensive, dar cred ca e mai mare ca gramaj decat hymalaia. O sa caut si eu aici in DM=ul din Cj cand ajung la el, sa inspectez 🙂

    Mie mi-ar placea sa fie paste de dinti romanesti bune. Din gama Asla de la Farmec este una, dar e cu argila, si am mai luat eu una cu argila si e de parca te speli cu namol 😛 dar este posibil sa fie un pic mai chimicala, si less argila-ish. Farmec nu testeaza pe animale. Voi ati incercat-o? Sau alta pasta de dinti romaneasca buna?

  10. Octavia Says:

    nu stiu daca e mai mare decat hymalaia.
    are100ml.

    O sa caut si eu hymalaia asta.. chiar m-ai facut curioasa 🙂

  11. Adriana Says:

    salut,de mult cautam informatii utile despre pasta de dinti,dar cea mai importanta cred ca este descoperirea unui medic veterinar roman care acum doi ani anunta intr-o emisiune la un post pe care l-am vazut intimplator,care facuse studii asupra bacteriei responsabile de aparitia cariei si a observat ca numai apa oxigenata o ucide!dinsul sustinea ca nici o pasta de dinti nu omoara bacteria,ci doar o zapaceste,iar el isi spala dintii doar cu periuta inmuiata in apa oxigenata.Am incercat si eu,dar nu am suportat gustul,iar apa oxigenata isi pierde repede proprietatile in contact cu aerul,asa ca daca e cineva dispus sa incerce il rog sa comunice aici rezultatele,oricum acel veterinar spunea ca daca oamenii ar sti ar da faliment dentistii!

  12. yoli Says:

    buna adriana. nu stiu ce sa zic despre apa oxigenata, eu sunt happy cu pasta de dinti :P. este foarte posibil sa fie adevarat, dar nu stiu nimic sigur ca sa ma pot pronunta.

    daca este cineva care stie mai multe despre acest subiect (apa oxigenata in locul pastei de dinti), va rugam sa ne lasati impresiile intr-un comment.

  13. LIA Says:

    VAI, VAI, VAI, toate pastele voastre contin fluoruri si va laudati cu ele…!


Leave a Reply

